Początek

Witajcie! Usiądźcie wygodnie i rozgośćcie się.

Zapraszam do mojego świata. Już od dawna planowałam założyć bloga. We wstępnym założeniu ma on być w 75% o gotowaniu i pieczeniu, a pozostałe 25% o innych rzeczach które mnie pasjonują. Inspirują mnie przede wszystkim ludzie, którzy mnie otaczają. Na drugim miejscu internet. Moją podstawową zasadą w kuchni jest dobry humor. Nigdy nie zabierajcie się za gotowanie, gdy macie zły dzień lub traktujecie to jak przykry obowiązek. Bądźcie odważni, eksperymentujcie i poszukujcie bez końca nowych smaków.


Na koniec chciałabym jeszcze napisać kilka zdań o sobie. Nazywam się Marysia, mam 23 lata. Mieszkam i studiuję w najpiękniejszym i największym mieście w Polsce, ale pochodzę z podkarpacia. Poza gotowaniem kocham podróże, modę, fotografię i medycynę.

Komentarze

Popularne posty